Seguidores

jueves, 25 de marzo de 2010

TRES D´HAM I UN AMB

ham
tot s´hi val, jo mateix sóc xic i poruc i fins i tot quan tinc calor, sento fred, ningú avisa, passen coses dins meu si és que dins meu em pertany, sino és així, tampoc m´estic callant la paraula i a déu, si és que n´hi ha i vaga la pena i siau, re de re
de
les paraules que ara llegeixes son les teves paraules, no pots demostrar-t´ho de cap manera i ho saps que ve després d´ara? –somric quan dius amén
mercuri
líquid com l´enamorament entre dos termòmetres
líquid com el suc de la fruita de l´arbre empeltat amb fermesa
líquid com la saliva de la pluja on tot calla menys el silenci
líquid món de peixos i meduses elèctriques de mil watts
líquid com la son quan beu del got del teu somni
líquid com la música transparent de la força del riu que esmola la pedra
líquid com els colors líquids de l´aquarel•la que ens dissol


AMB
cap paraula et dic el que m´entens
t´entenc el que m´entens sabent el que t´entenc que em saps
m´entens el que t´entenc sabent el que m´entens que et sé




tu, març del 2010

No hay comentarios: