Seguidores

lunes, 3 de octubre de 2011

DE DOLENTS DISFRESSATS DE BONS

Encara avui el planeta està ple de cabrons masclistes que maten directament o hi col·laboren, ja amb acudits, ja amb una varietat exemplar de gilipollades, o a hòsties, a crits, a amenaces...





DE DOLENTS DISFRESSATS DE BONS



Entraré per l’ ull. Directe. Enlluernant.

Per dins, seràs al front de pedra on sempre hi tens el peu,

el teu peu de nacre que parla d’ escalar l’ oceà.

Ens lligarem un feix de llum al paladar. Seràs

tan lluny que jo també hi seré, fent dibuixos de nassos,

de sexes, de boques, de mans que dibuixen nassos

i sexes i boques i mans que dibuixen pòmuls enganxats

a les galtes, mirant de pronunciar-se.

Seré el genoll pelat, el gat pelat, el cos rascat.

Baixaré pels cabells del món,

 només diré fulla, bolet, ploma i cargol.

Per entre el dibuix que les formes desfermen,

una poma peluda gegant vindrà rodolant

una poma vestida d’ elefant, que per la trompa escupirà

un riu de saliva que ens penetrarà, com si fóssim terra.

Creixeran gemecs, hi haurà rocs tous, dits d’ estiu al Gener...

Entraré per l’ ull i ho sabré tot, diré el nom que més t’ agradi escoltar,

et pintaré de peus fins la lluna

quan la lluna somriu...Que farem un bestiari?

Que m’ acceptaràs un ram d ‘ orenetes?

Vas trobar la meva vida, me la vas tornar i dius que no és res.

A mi m’ hi va! I la vull passar amb tu, com un pop,

com una popa, a bavor, per favor, sent pesat, com un plom,

inaguantable, malaltís, psicòpata obsessiu obsessionat amb tu.

Vull saber tot el que fas i deixes de fer. On vas, quan, amb qui parles.

Saps que el meu amor és fet de tendresa, et vol cotó,

no sóc  maltractador, sóc jo, el teu tu, de nosaltres, recordes?

T’ entro directe per l’ ull i ets feliç.

Jugarem amb els animalons. Somriuràs com la lluna.

Directament. Somriuràs ara mateix,

ho tens tot. Em tens a mi. Jo t’ entenc.

Ningú més. Jo et trec a passejar, al cine, a sopar,

Ets la meva, sols de mi, pometa vestida d’ elefant.

Tots dos sabem que un dia seràs morta

per no haver fingit bé un orgasme. Però ei,

i si no? Són així, a vegades se’ n van de la ma,

però no són dolents...

  
grifoll
3.4 del 10 de l' 11

No hay comentarios: