Seguidores

martes, 3 de marzo de 2015

JA SOM AQUÍ


d’ ahir se m’ ha acabat la set
m’ enyoraria de demà si no hi anés
d’ ahir m’ he n’ he fet eines i maneres
d’ estimar per avui saber-ne més

arribo a demà així de ple – jo ja sabia
que només portant un pastís no faríem
lo que no sabia és que era jo el que s’ amagava a dins
per això no sortia:  hi havia d’ entrar
jo hi havia d’entrar – ja m’ ho deia el meu pare
que sempre em ficava al lloc de l’ altre
que arribaria a demà així de ple – ell també ho sabia

m’ enyoraria de demà si no hi anés
sabent que tu hi vas sempre per saber-ne
que també hi havies d’ entrar

ha estat com perdre’ s al pati dels grans
per descobrir que més enllà del pati dels grans
podem seguir sent petits sense límit d’ edat
així de plens i per omplir-nos fins desrebentar


griFOLL

3.3.2015

No hay comentarios: